1. Якщо покупець протягом 5 днів не забирає направляється йому товар, то він автоматично повертається до нас . У цьому випадку за пересилку товару в обидві сторони оплачує покупець.
2. При отриманні товару покупець зобов'язаний перевірити цілісність,комплектацію і всі якісні характеристики товару безпосередньо в офісі перевізника. При виявленні дефектів, необхідно діяти відповідно до внутрішніх правил перевізника, тобто скласти офіційний акт про виявлення дефекту або недокомплектації. Так само необхідно по телефону або е-мейлу повідомити менеджера магазину про виявлений дефект.У цьому випадку ми гарантуємо Вам повернення сплачених коштів або повторну відправку товару.
3. Після проведення розрахунків і прийняття замовлення в поштовому відділенні претензії за цілісність комплектації та інших якісних характеристик доступним при зовнішньому огляді не приймаються !!! Гарантія поширюється тільки на приховані дефекти не доступні при простому зовнішньому огляді.
4. Згідно умов перевізника у разі перевезення габаритних вантажів ( перенесення,вольєри,акваріуми і т. п ) розрахунок за перевезення провадиться не за фактичною вагою, а за обьемною ( розраховується за формулою перевізником ).